home Nieuws Partners van de 'Maand van de MEDEZEGGENSCHAP' stellen zich voor

Partners van de 'Maand van de MEDEZEGGENSCHAP' stellen zich voor

Het MNO en de andere partners van de 'Maand van de Medezeggenschap' stellen zich in een video voor.

Als kick-of van november de 'Maand van de Medezeggenschap' presenteerden de betrokken partners zich in een interviewsessie gestreamd vanuit de SER. November 'Maand van de MEDEZEGGENSCHAP' is er om aandacht te vragen voor de belangrijke positie die medezeggenschap heeft in bedrijven en organisaties. In Nederland zijn er naast de Stichting MNO nog verschillende andere (branche) verenigingen die zich ook bezighouden met medezeggenschap.

Geinterviewed door Kyra Keybets (Directie Bestuurszaken SER) met als side-kick Evert Verhulp (voorzitter Commiss Bevordering Medezeggenschap binnen de SER) leggen deze partijen uit wat hun rol en activiteiten zijn om de medezeggenschap te bevorderen.

Ook is er een infographic gemaakt waarin links staan naar de websites van de partner van de 'Maand van de MEDEZEGGENSCHAP'.