home Nieuws Annelie Bijpost nieuwe voorzitter MNO!

Annelie Bijpost nieuwe voorzitter MNO!

Het bestuur van de Stichting MNO heeft op 12 december bekend gemaakt dat Annelie Bijpost de nieuwe voorzitter van het MNO wordt als opvolger van Mathi Bouts. De overdracht vond plaats tijdens de MNO-kwartaalbijeenkomst bij AkzoNobel in Sassenheim.

Annelie Bijpost is werkzaam bij KLM en vele jaren lid van de medezeggenschap van KLM. Zij ziet het als uitdaging om het MNO verder uit te bouwen en met veel enthousiasme het platform blijvend van betekenis te laten zijn voor de daarbij aangesloten ondernemingsraden en ook daarbuiten. De bij het MNO aangesloten ondernemingsraden vertegenwoordigen ruim 600.000 werknemers in Nederland.

Mathi Bouts is 11 jaar voorzitter geweest van het MNO. Zijn inzet was niet alleen de samenwerking tussen de aangesloten or-en te stimuleren, maar ook om samen te werken met de andere bij medezeggenschap betrokken partijen. Het MNO dankt hem voor zijn bijdrage aan de verdere professionalisering en profilering van het MNO tot toonaangevend netwerk en kenniscentrum van ondernemingsraden van grote multinationals binnen Nederland.